Avliva mig, snälla!

Jag har verkligen försökt hålla mig från att gnälla men nu klarar jag det inte längre..

Jag är inne på min tredje dag med sådan brutal träningsvärk i benen att jag varken kan sova eller vara vaken. Det gör så jävulskt ont och inte ens minsta tillstymmelse till förbättring har uppenbarat sig.

Jag bor på första jävla våningen men måste ta hissen ner för att jag inte fixar trappan. Fattar ni hur sjukt det är? Uppåt i trappan kan jag klara av, men absolut inte ned. Jag kan inte vända på mig i sängen utan ligger i mer eller mindre en och samma position hela natten. Jag får sjukt stela leder av det, men jag kan ge mig fan på att Ville är nöjd då jag inte flyttar på mig när han lagt sig till rätta i en sjukt go position äver någon av mina armar eller så.

Igår funderade jag på att eventuellt hugga av mig benen. Idag är jag jävligt säker.

Nöjd Ville. Rätt nöjd Alex också iofs.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anders

vek.se :D

2010-05-12 @ 11:37:00
Postat av: Petter

Ställer gärna upp, oavsett om det bara blir kroppstympning eller fullskaligt avlivande.

2010-05-12 @ 13:41:55
Postat av: sabz

Hahhaa, annars kan jag juh gå barfota och bara hålla skorna i handen med pappersfyllningen i!



Hur är det med benen? Är dom avhuggna ännu?

Postat av: Zime

jag vill ha en råtta..

2010-05-12 @ 18:08:43
URL: http://www.zimez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild