Early bird

Så i fem dagar in a row har jag gått upp mellan 06 och 08. Ni som känner mig vet hur jävla stört det är för att vara jag, och jag kan garantera er att jag känner mig helrejpad av denna dygnsrytm. Skulle så gärna vilja skriva att det "känns så skönt för man hinner med så mycket", precis som alla morgonvurmare alltid säger, men faktum är att jag faktiskt inte gjort ett skit under dessa dagar. (Ja det var ju jävligt kul att gå upp 06:30 i söndags tex. Not.)

Idag däremot lyser flitens lampa. Jag har postat flera brev, varav vissa jag skjutit på att posta i över en månad, och senare tänkte jag möta upp min käre mor och låta henne köpa mig ett par skor. (Hon insisterar, vafanken, klart jag är med på noterna.)

Nu - Gif-gos.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj oj oj! busy day med andra ord, posta brev och få skor!

Lite kontrast mot hur en "working man" har det. Jag går upp 06:20 varje dag, men trivs sisådär med det.

Postat av: Sanna

Sv: Vad bra att du gillar dom så mycket och att dom inte har ställt till med några problem för dej :P ^^

2010-05-11 @ 16:40:23
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild