Dyngrejpad av förkylningsvirus

Jävel vad förkylningen våldtagit mig. Jag är helt utslagen. Helt trasig. Finns fan inte motstycke till detta.

Jag har sovit mer eller mindre konstant, bortsett från dom gånger jag ringt Röd på jobbet och väst i luren att jag vill dö. Även min mor har fått sig en dos av denna dödslängtan, men främst via SMS.

Det sköna här är att jag inte bara är förkyld, utan dessutom besitter en relativt fet nackspärr sedan ett par dagar tillbaka. Som om detta inte vore nog så kommer Röd att om exakt 1,5h bege sig iväg på norgesemester. Ingen kommer alltså vara hemma och ta hand om mig och jag är säkrare än någonsin på att jag faktiskt kommer att avlida innan han har fått sitt ass back home igen. Dom lite mer behårade (+ nakenräkan) pojkarna kan jag knappast heller utnyttja som substitut då råttor lätt kan smittas av människors förkylningar.

FML, så att säga.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild