Gamla polare och bajs i boxern

Efter en datorfri dag loggade jag i morse in på fejjan och såg att jag hade en ny friendrequest. Blev väldigt överraskad och glad när jag förstog dem det var; min gamla barndomsvän Tobbe!

Tobbe och jag bodde i samma område under vår uppväxt, gick dagis och lågstadiet tillsammans och hade en väldigt speciell vänskap. Man kan nog bäst beskriva det som hatkärlek faktiskt. Vi bråkade mycket och ofta, men höll ändå alltid ihop. Utöver detta så är det porslinshundar, balkong överfylld med vackra blommor, hans mammas lilarosa(?) bubbla till bil och alldeles för hög musik för att höra att der ringer på dörren som främst comes to mind när jag tänker på Tobbe och hans familj.

I fjädeklass började jag på en annan skola eftersom jag kommit in i musikklass, och det var här vi tappade kontakten. Inget jag tänkte på då, men på senare år har jag tänkt på Tobbe då och då och undrat vad det blev av honom, och nu vet jag! :)

Angående bajs i boxern så handlar det om en dröm Röd hade inatt. Han bajsade på sig, och the amout of poop var så enormt att han fullkomligt fyllde sina kalsonger bakifrån och framåt. Blev som en ballong! Jag kan inte låta lbli att undra hur han kännde sig där och då. Stackars Röd. :D

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Linda

nej, DÖD ÅT KANAL 10 ! :( som om vi behövde en sportkanal till liksom...

Postat av: N

Jag skriver som en kratta, väl känt :| han kom 21a plats på cyklingsdelen, tror det var en 84e placering på totalen :)

2010-09-08 @ 19:30:55
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild