So, I watched it...

Eftersom det är en halv evighet mellan Jersey Shore-avsnitten och jag var tvungen att stilla min drama och dekadens-abstinens beslutade jag mig för att ge skandalsåpan tillika Jersey Shore-uppföljaren Kungarna av Tylösand en chans.

Och herregud vad det gjorde ont. Fruktansvärt ont.

Jag brukar banna USA för att dom censurerar var och varannan grej, men när jag såg den här jävla skiten så ville jag bara sätta första bästa kniv i mig själv. Fula människor och deras ännu fulare könsdelar om vartannat. GAAAAAAAAAAAAAH. AMERICAN CENSORSHIP, WHERE ARE YOU?! ALLT ÄR FÖRLÅTET!!!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag såg det inte. Verkar inte som jag missade nåt då?

Postat av: Sarah Svarar:

Sämsta skit jag har sätt asså.

2010-09-13 @ 09:47:40
URL: http://tmk.blogg.se/
Postat av: Ida

haha inget man missat då med andra ord :)

2010-09-13 @ 17:52:23
URL: http://idarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild