Lökigt

Som ni uppmärksamma jävlar säkert noterat har jag fortfarande inte lagt upp den sista bilden i bildutmaningen. Anledningen till detta är att det är en klurig jävel och det helt enkelt finns för många kandidater för att bara smälla upp en utan noggrannare eftertanke. Vill ju givetvis bjuda er på the worst of the worst.

I övrigt kan jag informera om att man blir sjukt lökig av att putsa fönster i trehundrafemtio graders värme. Samtliga av våra fönster ligger i ett sådant eminent läge att solen ligger på mer eller mindre hela tiden = varmt.

Till sist, en låt jag är helt övertygad om kommer bli en av årets största sommarplågor. Den får även bli dagens låt:

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

Bra låt! :)

Postat av: Ela

undrar om hon känner likadant när alla tankar hennes låt istället för att köpa den 10 spänn på itunes ^^

2011-04-17 @ 18:59:22
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se/
Postat av: Skilla

Halloj!

sprang på din blogg av en slump och jag måste bara säga att jag gillar ditt sätt att skriva. Bloglovin på dig! :)

2011-04-19 @ 20:01:26
URL: http://thelaptopdiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild