Skön inledning på IEM

Ofrivilligt sömnlös i ett par dagar nu. Vaknar jävligt tidigt och kan inte somna om, upp mellan 05-08 har alltså varit senaste veckans melodi.

Inte helt dumt iofs med tanke på att man inte sover bort det pågående IEM Kiev. Jävligt intressant evenemang, speciellt ur svenska ögon sett. Hjärtat bankar givetvis för fnatic så gårdagens vint mot Na`Vi satt fint, även om jag under matchens gång nästan sket i brallan ett rejält antal gånger. Pure excitement guys, pure excitement!

Att min fina vän Ben, DeMusliM, fullkomligt spelar skiten ur sitt motstånd i gruppspelet gör mig inte direkt på sämre humör heller.

Tbh, jag älskart!

 

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild