Detta fält måste fyllas i

Mycket riktigt gick jag upp 07 även idag. Vadfan, varför? Jag behöver mina 12h sammanhängande sömn per dygn, varför gör livet så här mot mig? Börjar jag bli gammal?

Hur som helst så är SK utslagna ur IEM redan i gruppspelet. Medgångsfansen byter snabbt lag, dom trogna fansen skyller förlusten på allt annat än SK themselves. Givetvis är det ryssarnas/banan infernos/HeatoNs/översvämningarna i Australiens fel.

Jag sticker inte under stol med att jag är något skadeglad, man backstabbar liksom inte Putte och ändå får behålla my support. (Nåväl, f0rest hade inte mitt stöd innan heller, faktum var att han var den personen som gjorde att jag inte kunde vara ett helhjärtat fnatic-fan. Killen har personlighet och sociala skills som en näve grus. Klarar förfan inte en av att klämma ur sig ett hej när man ses för 540968409586094:e gången.)

Dom här tre gillar jag dock. Fina killar!



Nu ska jag leta reda på Fancy som somnat nånstans i lägenheten. Hejpa.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild