Im a truckdriver, yes I am

Dåligt med bloggning och jag skyller det helt och hållet på skolan. Och på blogg.se för att den hatar mina mms-inlägg. Men mest på skolan.

Det är alltså 07:30 - 16:00, var eviga dag, som gäller. I 21 veckor. Ni som känner mig kan ju med lätthet räkna ut den ekvationen, hur jävla mycket annat jag orkar med dvs. Flera dagar i veckan orkar jag inte ens starta datorn utan går bara och lägger mig direkt.

Skolan jag går på är egentligen rätt sugig då det är lärarbrist deluxe. Klasskamraterna gillar jag visserligen, men fan, kom igen, 07:30... Man vet att man gått upp tidigt om morgonhumöret går över lagom tills det att man slutar skolan för dagen.

Nåja, i höst får ni se upp. Då går jag lös, helt lagligt, på vägarna med mitt tunga ekipage.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ninni

för mig funkar inte mms blogg över huvud taget trots att ja gjort allt dem kräver. hate!

Postat av: linda

Låter inte kul :)

2011-06-13 @ 12:20:29
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild