Awesome med snöstorm i Maj

Hoppade sömnen inatt, ska till the dentist kl 9. Med den lite...ehm...för långa power napen igår kväll kändes det liksom inte lönt. Slocknade 19, vaknade 01. En Alex Classic så att säga.

Ute är det full snöstorm och minusgrader, sjukt taggande. Välkommen till en helt vanlig maj-dag i Sverige liksom. Jag har dock förträngt väderleken i mesta möjliga mån genom att pilla på en ny hemsida till råttorna. Vi får väl se när den blir klar, om den bli klar. Tålamod is not ny middle name. Inte att slutföra påbörjade projekt heller...

Not impressed

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Oldie

Instigatorn ;)

2011-05-05 @ 21:32:15
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild