Anger management next?


Jag måste helt klart söka hjälp. Någon form av anger management, och det NU.

I morse, när jag inte kunde sova, bestämde jag mig för att installera BP3 och spela några timmar. Spel och harmoni går inte hand i hand i min värld, för att fatta det kort. För att fatta det lite längre:

När jag går in och säker nåt jobb, misslyckas på frågorna och därmed inte får jobbet kommer jag på mig själv med att muttra saker i stil med "Skit ner dig", "Dra åt helvete", "Käften förfan". Efter någon timme gick det så långt att jag helt oprovocerat började påpeka gubbarnas utseenden i spelet; "Se inte så jävla sur ut förfan", "Helvete vad ful du var".

Kan ju passa på att tillägga att jag inte blev mycket gladare av att underbara
vista kraschade spelet för mig efter 4 timmars osparat spelande.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild